i lost my love

 

بگوييم :  از اينكه وقت خود را در اختيار  من گذاشتيد متشكرم .
نگوييم : ببخشيد كه مزاحمتان شدم .
 
بگوييم : در فرصت مناسب كنار شما خواهم بود .
نگوييم : گرفتارم .
 
بگوييم : راست مي گي؟ راستي؟
نگوييم : دروغ نگو .
 
 بگوييم :  خدا  سلامتي بده .
 نگوييم :  خدا بد نده .
 
بگوييم : هديه براي شما .
نگوييم :  قابل ندارد .
 
بگوييم : با تجربه شده .
نگوييم :  شكست خورده .
 
بگوييم: قشنگ نيست .
نگوييم : زشت است .
  
بگوييم: خوب هستم .
نگوييم: بد نيست .
 
بگوييم : مناسب من نيست .
نگوييم : به درد من نمي خورد .
  
بگوييم : با اين كار چه لذتي مي بري؟
نگوييم : چرا اذيت مي كني؟
  
بگوييم : شاد و پر انرژي باشيد .
نگوييم : خسته نباشيد .
 
بگوييم: من .
نگوييم: اينجانب .
 
بگوييم: دوست ندارم .
نگوييم: متنفرم .
 
بگوييم: آسان نيست .
نگوييم: دشوار است .
 
بگوييم : بفرماييد .
نگوييم : در خدمت هستم .
  
بگوييم : خيلي راحت نبود .
نگوييم : جانم به لبم رسيد .
 
بگوييم : مسئله را خودم حل مي كنم .
نگوييم : مسئله ربطي به تو ندارد .

نظر يادت نره ه ه ه !!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت15:48---13 ارديبهشت 1391
وبلاگت جذاب و عالیه موفق باشی
پاسخ:merc.u too


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 22:6 توسط كيميا| |


Power By: LoxBlog.Com