i lost my love

اردلان طعمه وتتلو:شب

شب تركيب دوتاحرف سادست , ش شخص شما  ,ب بي  تابي من سادست                            

من يه ادم ازكارافتاده ست ,من بي تويه كسيه كه ته جاده ست , شب تركيب دوتاحرف سادس        

دوباره شب شدومن وتوتو, يه اتاقيم پس بريزغمارودور                                                  

دوباره بياتو بغل من, تايه ماچت بكنموبعدم بگم ,كه توبي من سخت ميگذره لحظه هاتو              

نيستم بدمي لرزه دستوپات, نميتونم ديگه زنده بمونم ,اگه باشم دوريه لحظه ازتوواي                  

كنارت بيام چه حاليه, وقتي دستات ميره رو كلاويه, احساسي كه دارم بهت عاليه                      

يه جوربغل كرديم همديگه رو, بهم ميگي اردي نرو, انگارنديديم همودوسه ساليه                      

دوست دارم قددنيا كه ميگن اخرنداره            دوسم داري يه جورايي كه هيچكس باورنداره  ×2 

شب يعني توبغلت افتادن, يعني كه مابيداريموجزماهمه خوابن                                            

تو دوست دارم  كه بمونه بامن ,توهمون كسيه كه خيلي دوسش دارم                                     

منوتوباهم زيربارون  شب داره پايين ميره اروم, توحياطيم زيرآلاچيقو سفت ميچسبي به بازوم       

شب چه خوش رنگه باتو,  ميزنم چنگ موهاتو, دست ميكشم روابروهاتو                               

نوك بينيت قرمزه توسرماميشنوم صدادندوناتو                                                              

وقتي كه پيش مني خوبه حالم, وقتي كه ميري دلشوره دارم                                               

باتومن حتي اگه دوره راهم ,من روبراهمو خوبه حالم                                                     

  دوست دارم قددنيا كه ميگن اخرنداره          دوسم داري يه جورايي كه هيچكس باورنداره  ×2 

شب يعني كاراي بدآزادن   



نظرات شما عزیزان:

F & A
ساعت17:56---18 اسفند 1390
Salam be doste khobam omid varam harja ke hasti khobo salamat bashi.mikhastam begam weblageton kheyli ghashange omid varam mofagh bashid , khoshhal misham ye sar be veblagemon bezanid ta didar bad khodanegahdar
پاسخ:salam dooste khoobam merc.ke nazar dadi hatma be vebloget sar mizanam bazam bia inja.ok?


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:,ساعت 17:37 توسط كيميا| |


Power By: LoxBlog.Com